Hoş Geldin Yeni Yıl..


Merhaba Sevimli Tatlar okurları,

          2013 yılını geride bıraktık. Dolu dolu suprizlerle zorluklar ile geçen bir yıl daha..Ama 2013 bana şans , mutluluk ve oğlumu getirdi umarım 2014 te aynı güzelliklerle hepimize mutluluk getirir.

         Bir kaç haftadır yeni yıl dolayısı ile inanılmaz yoğundum . İş yerinde daimi çalışan ve daimi anne olunca sevimli tatlar dunyası hep gece mesailerine kaldı.Sonuçlarının güzel olması uykusuz geçen gecelere deydi.
Ancak 2014  yılının ilk 3 gününü tatil için kendime ayırdım ve tatilimin başladığı ilk dakikaları sizlere bu postu yazmak için kullanıyorum.

          2014 yılında sevimli tatlar için çok farklı projelerim var. Umarım hepsini hayata geçirebileceğim zamanım olur :) 

        2014 yılında her sabah uyandığımızda huzurun , mutluluğun ve sağlığın yanı başımızda olmasını , aşkı arayanların bulmasını bulanların ise ona sımsıkı sarılarak uyumasını diliyorum.

       Mutluluk  her daim yanınızda olsun ve evinizden miss gibi kurabiye kokuları eksin olmasın. Yeni yılda yapılan kurabiye ve cupcakelerden özet birkaç resim ile sizleri selamlıyorum.
     
        Yeni yıl için yaptığım kurabiyeler..



Yeni yıl paketlerimi bu sevimli noel baba ve kalp magnetleri süsledi.









      Yeni yıl  cupcakeleri....





Sevgiler ..












 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER